Dansk Revision

Opdatering af visuelt udtryk til landsdækkende kæde

01. Fakta

  • Kunde

    Dansk Revision A/S

  • Afdelinger

    Landsdækkende kæde med 26 kontorer og næsten 500 medarbejdere

  • Website

    danskrevision.dk

  • Service

    Grafisk design, herunder design og opsætning af tryksager, e-bøger og e-mailsignaturer.

  • Kunde siden

    2017

  • Kontaktperson

    Erik Holflod Jeppesen

02. Udfordringen

Hvordan kommunikerer en landsdækkende kæde med én stemme?

Dansk Revision A/S giver kunder, samarbejdspartnere og interessenter adgang til den nyeste viden, som afspejler revisionkædens fagkundskab via publikationer, trykte bøger, e-bøger, nyhedsbreve, blogindlæg og events.

Flere kæder sidder til dagligt med den udfodring, at det er svært at implementere en integreret markedskommunikation, således at hele kædens kommunikationsudtryk arbejder mod ét fælles mål med den samme stemme – og dette gælder specielt det grafiske udtryk.

 

03. Koncept & Løsning

Tro mod den visuelle identitet skaber gennemslagskraft

Dansk Revision har en visuel identitet, som sender de rette signaler, vækker de rigtige følelser og fanger målgruppes opmærksomhed. Men man er kun lykkedes med en visuel identitet, hvis man er tro mod den, så man visuelt har et ensartet udtryk, uanset om man udgiver en tryksag eller en e-bog.

Vi har arbejdet tæt sammen med Dansk Revision og står for opsætningen af grafisk indhold, som bruges til intern- og ekstern kommunikation, således at kæden nu har en rød tråd i de grafiske materialer, som sikrer høj genkendelig blandt modtagere og læsere.

Har du et projekt i tankerne? Lad os tage en snak