Gør karriere hos Grafikr
Vi er altid på udkig efter nye stjerner til vores e-commerce-bureau, uanset om der er tale om praktik, studiejob, deltid eller fuldtid, så hører vi gerne fra dig, så længe du har viljen til at blive den bedste inden for dit felt.
Ledige stillinger: 0
Hvordan foregår processen?
Send din ansøgning til HR-Manager Pernille Bastholm på job@grafikr.dk, som vil blive behandlet fortroligt og sikkert. Vi bestræber os efter at besvare alle ansøgninger inden for 7 dage.
-
Hvordan er kulturen?
Du vil opleve, at der er højt til loftet og du får frihed under ansvar. Vi er drevet af ambitiøse mål og vil konstant løfte barren og være de bedste indenfor vores felt.
Fællesnævneren for Grafikr er, at alle er passioneret omkring sit arbejde og qua vi er et team på 20 personer, så betyder den enkelte persons indsats utrolig meget, da vi skal fungere som et team og alle har et stort ansvar.
Vi har kontor i Randers C og tilbyder muligheden for hjemmearbejdsdage.
-
Hvilke systemer arbejdes der med?
Når det kommer til webudvikling, så beskæftiger vi os med primært med ét system, som vi ønsker at være de bedste inden for:
Teknologier:
- TypeScript
- TailwindCSS
- webpack
- PostCSS
- JSX (SolidJS)
- Shopify
Design:
- Figma
Det er selvfølgelig en fordel, hvis du har erfaring i et af ovenstående systemer, men hvis du nu ikke har, så skal du ikke være bleg for at sende en ansøgning alligevel: Vi tilbyder nemlig en on-boarding process, hvor du bliver klædt godt på til at beherske f.eks. Shopify’s funktioner eller designværktøjerne.
-
Hvor skal jeg arbejde henne?
Vi tror på, at magien opstår, når vi samler alle under ét tag og at man derved kan dele ud af sine erfaringer og succeser. Vi bruger ikke freelancer, men har alle personer in-house.
Grafikr er beliggende på følgende adresse
Randers:
Vestergade 10b, 8900 Randers C -
Hvordan vil min hverdag se ud?
Du har mulighed for at læse mere om de aktiviteter, vi har i virksomheden under siden “Om os“.
Du vil få en hverdag med ansvar fra dag 1. Med ansvar følger der også frihed og plads til, at du kan arbejde på den måde, hvor du arbejder bedst. Vi har nogle ting, som vi gør sammen hver dag. Det er blandt andet:
- Fælles gå-tur hver mandag morgen, for at kickstarte ugen
- Varm frokost
- Løbende dialog og møder mellem projektleder og udvalgte til opgaverne
-
Hvor tit er der aktiviteter udenfor arbejdspladsen?
Vi går rigtig meget op i kulturen – og venskabet, vi har med hinanden, når vi er på arbejde – og udenfor arbejde. Derfor vil du opleve, at vi laver aktiviteter, du kan deltage i. Vi har etableret “Grafikr Socials” som planlægger månedlige aktiviteter. Nedenfor kan du se nogle af de aktiviteter, vi har lavet sammen indtil videre:
- Shopify Unite
- Klatrepark
- Escape House
- Bowling
- Tivoli
- Sommerhus-tur x 2 (årlig arrangement)
- Go-Kart
- FunBallz
- Fredagsbar
- Fodboldgolf
- Stand-up Comedy
- Padel Tennis
- Gin smagning
- “Master Chef”
- Årlig julefrokost
- Sommerfest
-
Hvordan er arbejdstiderne?
Arbejdstiderne er placeret i alle hverdage mellem kl. 08:00 og 17:00. Som et agilt start-up er vi også fleksible, så hvis du ønsker at arbejde sent ud på aftenen, eller meget tidligt om morgenen, så tillader kulturen også det. Vi ønsker at være de absolut bedste indenfor vores felt og vi tror på, at desto flere timer du studerer og øver sig i sit fag og arbejde, desto dygtigere bliver du også.
-
Hvor meget indsigt får jeg i virksomhedens drift?
Når du er hos Grafikr, vil vi altid være gennemsigtige. Det gør vi blandt andet ved at svare dig på alle de spørgsmål, du måtte have til virksomheden, men også gennem vores månedlige personalemøde, hvor tal, indsatsområder, “måneden der gik” og lignende fremvises.
Her har du også mulighed for at stille spørgsmål til oplægget. Dagligt bliver alle virksomhedens KPI’er visualiseret på en lang række dashboards, som hænger i lokalerne.